Tuesday 27 August 2013

Alhamdullilah selamat

25.08.2013 alhamdullilah dh selesai emrbrio transfer..harini dh day 4 selepas embrio transfer..aku dh makin sihat..tp hubby x bg wat apa2, Turun tangga pun x blh..cian aku tgk pagi ni dia g hangar daniel sek, beli mknan utk aku,petang semalam, basuh baju..semua tugas ku dia ambil alih..

Mengenai embrio transfer, alhamdullilah 3embrio berjaya di masukkan. Pertama Kali melihat embrio di bilik prosedur melalui screen tv yg tergantung di hadapan katil operation room tu sebak n sayu terasa..Dr N siap bagitaw janin dh usia 3hari.terpancar wajah ceria pada hubby waktu diberi peluang tgk embrio..next date utk check upt 18.09.13

8 comments:

  1. Kisah akak ni bagi harapan untuk saya dan suami. semoga kita sama2 berjaya Kak. Kak, akak ada apa2 makanan yang akak elakkan or amalkan tak for both akak dan suami sepanjang usaha ni? boleh kongsikan kalau ada? Thanks Kak.

    ReplyDelete
  2. Good Luck sis. Saya doakan segalanya selamat. Saya juga sedang dlm proses ivf and Insyaallah 24 Sept is my blood test for Beta test.

    ReplyDelete
  3. assalam...salam perkenalan bole sis bagi email x?sy ada soalan yang nak tnya coz suami saya pon azoo...trima kasih..

    ReplyDelete
  4. Assalam akk, didoakan semuga akk dan suami berjaya dengan percubaan kali ini. tumpang tanya sikit, mcm mana prosedur ingin mendapatkan rawatan ivf di HSNZ. sebelum ini sy mendapatkan rawatan di LPPKN KL. Terima kaseh

    ReplyDelete
  5. Salam..kak..kalau tak keberatan..boleh update perkembangan terbaru...hope for +ve news...

    ReplyDelete
  6. apa cerita terbaru kak, saya pun harap sangat kak berjaya...n saya juga ada maslah sama dengan akak...kak tak cuba ke ttc makanan sunah mcm habbasudah proceed plus utnuk sperm counts husband akak dahulu sebelum proceed ivf...pa pa pun semoga kak berjaya..

    ReplyDelete
  7. Salam kak,boleh email ke phone number akk kepada saya di alamat irinasaufi@gmail.com..saya memerlukan nasihat dr akk

    ReplyDelete
  8. Salam kak,boleh email ke phone number akk kepada saya di alamat irinasaufi@gmail.com..saya memerlukan nasihat dr akk

    ReplyDelete